دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دیونه ندیدین !

سلام

چیه دیونه ندیدین . آره باز دیونگم زد بالا یه کاری دست خودم دادم . زدم همه نوشته هامو پاک کردم.

(چقدرم مهم بودن!!!! ). چراشم نمیدونم ،شایدم بدونم .از یه دیونه بیشتر از این انتظار نمیره . از اون همه نوشته یه چندتایی برام باقی مونده که اونارو برگردوندم . از همه اونایی که نظر داده بودن و نظراتشون حذف شد عذر میخوام . حال روزم خوب نبود  نمیخواستم بیام دیگه، نمیخواستم همین نوشتهای بی درو بیکر و بدرد نخور رو بنویسم ،میخواستم برم .این چه رفتنی بود این چه برگشتنیه نمیدونم ولی همیشه خدا نوشتن مرهم بوده برام .

نظرات 2 + ارسال نظر
بئاتریس پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.myfancy.blogsky.com

منم همینجورم همه چیزو پاک می کنم..حذف می کنم..فقط زورم به زندگی نرسیده تا حالا!!

eeee جسارت نشه ولی مثل اینکه شمام یه خورده ، یه کوچولو مثل من دیونه هستین .زود دکتر تشریف ببرین مثل من نشین .البته بماند که دیونگی هم عالمی داره .
زندگی رو که هیشکی زورش بهش نرسیده.
ممنون که سر زدید

بئاتریس پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.myfancy.blogsky.com

دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید!!منم لینکت کردم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد