دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

بازگشت

خدا خدا می کردم نپرسه .میدونستم انقدر منو میشناسه و بهم احترام میزاره که از من نپرسه. فکر نمیکرد به این زودی برگردم تو جمع .از اون پرسید ، بعد فهمید برگشتم .

چشم تو چشمای من نمیدونست چه جوابی باید بده من من کرد و................

آخر سر راحتش کردم :فلانی کلا" بیخیال سوالت  شو .جوابش طولانیه

از نگاهم گرفت . بیخیال شد .

کاش ندیده بود ،کاش نمیپرسید ،کاش اصلا" ......

بعضی از دردهام برگشت.لب دوختم چون قول دادم . هیچ وقت یاد نگرفتم قول هامو بشکنم .


دعوا

چند وقتیه تو چهار دیواری خونه تنم .بین عقل و دل بدجوری دعواست و بیچاره این احساس یتیم با چشمای خیس٬ کنج این خونه شاهد دعوا . تا آخر سر پیروز این میدون دستشو بگیره و ببره.کاش حرف عقل و دل یکی بود و کودک احساس شاد

آخی دیونست ...

اولین باری که معنی حس ترحم رو فهمیدم روی یه صندلی کنار خیابون برای رفع خستگی نشسته بودم . یه دیونه اومد اون طرف صندلی نشست. توی دلم گفتم آخی دیونست ، به محدودیت هاش فکر میکردم که یدفعه گفت :خوشگله

به جایی که داشت نگاه میکرد نگاه کردم .یه گل خود رو  ، رو به روی جایی که نشسته بودیم بود . 10 دقیقه بود که اونجا نشسته بودم  اما ندیده بودمش.واسه من یه گل معمولی بود که کنار خیابون رشد کرده . به صورت دیونه کنار دستم نگاه کردم . انگار داشت به تنها چیز قشنگ تو دنیا نگاه میکرد با تمام وجود لبخند میزد . انگار تنها چیزی بود تو دنیا که میشد بهش عشق ورزید.

یک دقیقه ای نشست بلند شد رفت

یه مقدار با تلفن صحبت کردم  . بعد بلند شدم رفتم ،جلوتر دوباره دیدمش . یه ذره از بستنیش ریخته بود . ناراحت بود ، نه یکم ،دنیاش بهم ریخته بود . رد شدم

تو این فکر بودم به چیه اون ترحم کردم ؟ به خنده صادقاش ،به عشق کوچیک خالصانش ،به گریه از ته دل وکودکانش ، به چشمهای بازش روی زیبایی  و...

آروم توی دلم گفتم: آخی عاقلم

 

Find a ...

جایی خوندم زیبا بود



Find a guy/girl who calls you beautiful inside instead of hot...

....who calls you back when you hang up on him or her ...

....who will stay awake just to watch you sleep...

....wait for the guy / girl who kisses your forehead...

....who wants to show you off to the world when you are in your sweats...

....who holds your hand in front of his/hers friends...

....wait for the one who is constantly reminding you of how much he cares about you and how lucky he/she is to have you...

....wait for the one who turns to his/hers friends and says, "...that's her, or that's him