دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دوباره شروع شد !

در ابتدا سال جدید رو به همه فارسی زبانان دنیا تبریک میگم امیدوارم امسال سرشار از به ثمر نشستن آروزهای خوب همه باشه .


امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

 نوروز رو به تمامی اونایی که مثل من از خاله بازی و من تو رو ببینم و تو من رو ببینی و .... بدشون میاد تسلیت عرض میکنم .

چرا چون احتمالاْ مثل بنده به مدت ۱۳ روز از کل زندگی باید متواری بشن .آخرش هم نفهمیدم که این دید و بازدید یعنی چی .من باید نوه عموی پسر خاله فلانی رو ببینم که چی بشه ؟

از فردا ساعت ۶ صبح بنده جهت امور نوروز  ===> مشترک مورد نظرعمراْ در دسترس باشد٬ خودت رو نکش. 

نظرات 4 + ارسال نظر
pashmakoo دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

سال نوتون مبارک شده؟
اگه شد منم خبر کن!
منم همینو میگم!
تازه باید به بزرگای فامیل هم سر بزنیم.مثلا پدر پدر سوخته ی پدر جد پدر که 2111221265 بار هم سکته کرده و الان باید فسیل باشه

فعلاْ که مبارک شدن در حال loading هستش امیدوارم فقط error نده

pashmakoo دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

این پاسخ به ضررتون تموم شد بای

چرا . قبول نیست تو جواب و دیده بودی ! مبارک های که واسه ما میاد ویروس داره تموم میشه میزنم دلیتش میکنم !

pashmakoo دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

حالا مبارک شده؟
شوخی کردم که به ضررتونه!

هر وقت تغییر کردم و خودمو کامل شناختم اون روز نوروز منه و مبارک هم خواهد بود

بئاتریس چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

آفرین کاملا بات موافقم..هر وقت تغییر کردم و خودمو کامل شناختم اون روز نوروز منه و مبارک هم خواهد بود..سال نوت مبارک دوست جون

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد