دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

درس

تو این دنیا روزیتا حادثه اساسی اتفاق میوفته از هر نوعی، که هر کدومش رو ببینی به یه صورت تغییرت میده .ولی بعضی وقتا بعضی چیزا ساده که از کنارت رد میشه، یا میبینی بدجور تکونت میده.دیروز واسه من از این جور روزها بود چند وقتیه که خودمو جم و جور کردم و دنبال خیلی از چیزای عقب افتاده  ونیوفتاده از نظر خودم رفتم .بعضی چیزا رو میگفتم بعدا"، این سخته فعلا" ،اینو بیخیال و...

 

چیز خاصی نبود ،داشت زندگی عادیشو میکرد به خیال خودش کار زیاد بزرگی انجام نمیداد .نمیشناختمش تا حالا ندیده بودمش. اما تو همون مدتی که کنار هم همکار و هم راه بودیم شد معلمم، چیز خاصی نگفت جز حرفهای روزمره ای که همه بهم میزنن . بارفتارش بهم درس داد نه با حرفاش . وقتی رفت احساس خلا" کردم، تو دلم گفتم آفرین به همت و غیرتت ممنون از درسهات .

احتمالا" دیگه هیچ وقت نمیبنمش ،خوش حال میشم اگر دوباره ببینمش ،اما فرقی نداره هر وقت که بخوام یه کاری رو با یه بهونه یا توجیه بپیچونم میاد جلو چشم .

 

به تعداد  آدمای روی زمین استاد و معلم هست مهم اینه ما شاگرد باشیم یا نه .

 

---

چند وقت نبودم از شر من و حرفام  راحت بودینا ! حالتون چطوره ؟ ما رو نمی بینین خوشین؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بئاتریس دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://myfancy.blogsky.com

نه!برعکس..دلم تنگت شده بود...معلوم هست کجایی تو کم پیدا؟!
اون لینکی که گذاشته بودمو خوندی؟خیلی جالبه..بخون نظرتو بگو بهم..مرسی..

مرسی . درگیر زندگانی و یه لقمه نون و بوقلمونی که گیرمون نمیاد !
باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد