دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

ذوق مرگ شدم

سلام


امروز به شیوه سامورایی ذوق مرگ شدم !

ازروی بیکاری داشتم تو اینترنت چرخ میزدم که... ۳ تا از دوستان صمیمی دوران راهنمایی خودمو پیدا کردم .بعد n سال دوباره دیدمشون . عکساشون رو دیدم قیافم  یه چیزی تواین مایه ها بود .

کف کرده بودم . یعنی چی اون وقت ؟ خوب از اون زمان تا حالا خیلی گذشته ولی اینهمه تقییرات !خدا وکیلی اگر هر کدومشون رو تو خیابون میدیدم محال بود بشناسمشون . کلی حرف زدم با دوتاشون .ولی ازیه چیزی هم ناراحت شدم چون ۲ تاشون دیگه ایران نیستن وفکر نمیکنم به این راحتی ها بتونم حضوری ببینمشون . باطریام فول شارژه الان . انرژی و خوشحالیم در حد تیم ملی .

پیشنهاد میکنم شما هم یه سعی بکنید دوستان قدیمتون رو توی نت پیدا کنید . کلی کیف میده