دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

یعنی چی

خوب این چه وضعشه . وقتی میگم به آدمیزاد نرفتم شاکی میشن .همه نوشابه انرژی زا میخورن شارژ میشن من میخورم بجای انرژی گرفتن باطریام خالی میشه. میگن آخی طرف ناراحته یا استرس داره ببین چقدر لاغر شده ناراحت میشم استرس میگیرم عین خرس چاق میشم . زود میخوابم دیر بلند میشم دیر میخوابم زود بلند میشم . ملت قهوه میخورن بیخواب میشن اصلا قهوه میخورن که بیدار بمونن درس بخونن و ... من میخورم انگار 4 تا قرص خواب آور خوردم و ...مثال های دیگش هم زیاده  کلا" مثل اینکه برنامه من رو سرو ته ریختن یا فیشها کابلهام رو برعکس وصل کردن !

نظرات 2 + ارسال نظر
سرشار دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://hiddenmiracle.blogfa.com

من که عاشق پارادوکس و تفاوت با دیگرانم....وقتی می بینم همه ملت شال سفید سرشونه من باید حتما مشکی بپوشم...:)

خوب فرقش اینه که من این تفاوتهام رو انتخاب نکردم

سوگماد پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://saat-chapgard.blogfa.com

خب شوخی که نیست شما دیوانه ترین عاقلی. اسمت هم از این قاعده ای که گفتی مستثنی نیست هااا!
ولی دور از شوخی بعضی وقت ها تو یه دوره ای همه چی انگار چپه میشه و ساز مخالف میزنه. وقتی سازشونو زیاد تحویل نگیری خودشون بی خیال میشن!

اول ممنون از اینکه سرزدین دوم اینکه ممنون از توجه
سوم تا حالا که همیشه اینجوری بوده و تغییری ندیدیم شاید یه روزی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد