دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

مهندس !

آی بزنم لهت کنم . مدرکت رو از کدوم خراب شده ای گرفتی ! کدوم استاد احمقی به تو نمره داده که مدرکت رو هم قاب کردی زدی به دیوار .من اگر اونجا بودم که گریتو در میاوردم . آخه مهندس!!! نرو برنر چه ربطی به شبکه lan داره که زدی شبکه رو پاک کردی.برنامه ها مگه فقط تو درایو سی نصب میشن ؟ لیبل به اون واضحی program file رو روی درایو دی اون دستگاه زده بودمو ندیدی !!!  بر فرض هم که فقط رو درایو سی نصب بشن حجم فیری درایو سی کم بود خوب 2.5 گیگ تمپ تو درایو سی اون کامپیوتر بود اون برنامهارو  چرا uninstall کردی ؟ آخرشم نتونستی یه نرو 7 یا 8 نصب کنی . روی شیشه مغازت هم زدی خدمات کامپیوتر و شبکه . دو روزه مدرک گرفتی  جیب باباهرو خالی کردی یه مغازه زدی تو یه پاساژ درست و حسابی. اون وقت اطلاعات صفر. یه کار ساده رو نمیتونی انجام بدی !!! ای خدا  من نمیدونم با این همه متخصص مثل تو چرا کشور ما پیشرفت نمیکنه .

 

( توهین به بقیه دوستان نشه . این مسئله رو نمیشه به همه نسبت داد . ولی خداییش داغ کردم )

 

اصل قضیه : دوست ما میخواسته دی وی دی رایتر رو کامپیوترش بندازه خودش از کامپیوتر چیز زیادی نمیدونه کیس رو میبره  تو یه مغازه براش نصب کنه طرف سخت افزاری 45 دقیقه طول میده تا نصب کنه قطعه رو بعد میخواسته نرو نصب کنه یه ساعت با دستگاه  ور میره کلی برنامه رو که براش ریخته بودم پاک میکنه شبکه lan  رو پاک میکنه و ... آخرش هم نمیتونه نصب کنه . طرف مهندس هم تشریف دارن  . ای خدا

 

 

 .

نظرات 3 + ارسال نظر
مهر جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ق.ظ http://Doayam.blogsky.com

به خدا اعتماد کامل و توکل کنیم و

از تاریکی ها نترسیم عشق مانند شکوفه ای میشکفد و

بوی عطر دلنوازش روح را مینوازد.

دل لیاقت انعکاس و درخشش نور الهی را پیدا میکند و

عشق الهی مانند خورشیدی طلوع میکند.

موس کوچولو یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ب.ظ http://lovepink.blogsky.com

من نمی دونم با این چیزها و گرون کردن اینها چیو می خوان ثابت کنن تا کی؟صعودبالاخره هر صعودی یک سقوطی داره به امید اون روز .

یاسر شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ http://dast-neveshte.blogsky.com

حذف روز مهندسی از تقویم سال آینده و ...

http://dast-neveshte.blogsky.com/?PostID=17

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد