دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

دیوانه ترین عاقل

زندگی زیباست نه به اندازه آرزوهایت ، تلخ است نه به آن میزان که می اندیشی

رابطه امواج و پیکان !

 

سلام  

امروز (درواقع دیروز )با یکی از دوستام قرار داشتم که باعث شد به کشف عظیمی دست پیدا کنم . قبل از حرکت یه اس ام اس زدم به دوستم که چون با تاکسی های خطی باید بیام در نتیجه نیم ساعت الی 40 دقیقه دیرتر میرسم . اس ام اس بنده همزمان با خودم  به دوستم رسید (یعنی اگر پیامم رو روی کاغذ مینوشتم خودم بهش میرسوندم سنگین تر بودم ) در نتیجه به معادله زیر رسیدم :

 

سرعت تاکسی خطی (از نوع پیکان شونصد سال پیش) = مسافت تقسیم بر سرعت امواج ضربدر خدمات مخ.ابر.ات

پیدا کنید پرتغال فروش را !!!!

جهت  تکلیف شب  : پیدا کنید ضریب هوشی اینجانب را در درک مطالب با توجه به شناخت من از خدمات ت.لف.ن هم.راه  بعد از این همه سال !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد